Miłe wyróżnienie. Liebster Blog Award

Kilka dni temu dostałam wiadomość, że Tamaryszek z OgroduTamaryszka wyróżnił mnie w sympatycznej zabawie Liebster Blog Award, która przy okazji jest także promocją nowych blogów. To bardzo miłe i serdecznie dziękuję!


Zgodnie z zasadą mam więc teraz  ja nominować do tego wyróżnienia blogi, które lubię i cenię oraz odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych mi przez Tamaryszka. 
Byłam kiedyś na spotkaniu z doświadczoną blogerką ogrodową (i zdaje się nie tylko ogrodową), która powiedziała, że dobry blog nie może być anonimowy. Autor bloga powinien choć trochę odsłonić swoją twarz i pokazać się z prywatnej strony. Bezosobowe blogi, których autorzy ukrywają się skrzętnie przed swoimi czytelnikami, podobno nie mają szans na wypłynięcie na szerokie wody blogosfery. A każdy bloger przecież takie ambicje ma…  Czyż nie?

Warszawianka z mojej rabatki

Odpowiadam więc szczerze na pytania Tamaryszka. A niech tam! Może rzeczywiście ktoś chciałby wiedzieć o mnie trochę więcej…

Jaką roślinę chciałbyś jeszcze mieć w ogrodzie?
Marzy mi się trawa pampasowa. Taka wielka kępa z mnóstwem puszystych kwiatostanów.

Co wolisz: elegancję czy styl sportowy?
Lubię i to, i to… W zależności od okazji.

Czego nie znosisz robić w ogrodzie? 
Chyba najbardziej nie lubię pielenia. 

Co chciałbyś robić na emeryturze?
Najbardziej chciałabym nie musieć nic robić. A dla przyjemności, czyli od czasu do czasu, mogłabym się opiekować jakimś pięknym ogrodem z mnóstwem kwiatów. Chciałabym tez móc oglądać różne ogrody w Polsce i na świecie.

Co Ci pomaga na zły humor?
Może się powtarzam, ale najlepszym lekarstwem jest wtedy wyjście do ogrodu. Czasami też pomaga kupienie sobie czegoś nowego, np. nowych butów.
        
Czy uważasz, że udział w wyborach jest obowiązkiem każdego?
Absolutnie tak!

Rzecz, bez której nie jesteś w stanie wyobrazić sobie swego ogrodu?
Nie wyobrażam sobie ogrodu bez drzewa.

Wolisz koty czy psy?
Kiedyś mi się wydawało, że wolę psy, ale ostatnio zaprzyjaźniłam się z bardzo inteligentnym Kocurkiem, który często pojawia się w moim ogrodzie. Powoli zmieniam zdanie o kotach. Koty bywają różne i niektóre nawet są fajne…

 Jakie jest Twoje największe osiągnięcie w dziedzinie ogrodnictwa?
Wydaje mi się, że nie mam jakichś wybitnych ogrodniczych osiągnięć… Chociaż stworzenie własnymi rękami ogrodu na piaszczystej działce, na dodatek początkowo porośniętej chwastami po kolana, może i jest jakimś sukcesem…


 Co jest dla Ciebie ważniejsze: muzyka czy literatura?
Bardzo lubię czytać książki, ale słuchać muzyki też lubię… Trudne pytanie. Częściej jednak czytam niż słucham muzyki. Czasem lubię też słuchać ciszy. Chyba wychodzi na to, że wolę literaturę…
  
Co jest największą zaletą ogrodnictwa?
Jeśli ogrodnictwo jest pasją, to działa podobnie jak inne pasje – odrywa od codziennych trosk, odstresowuje, daje radość. I dokładnie tak jest w moim przypadku.


Jedna z dwóch moich różyczek. Dostałam ją w prezencie jako miniaturowy kwiatek domowy i przesadziłam do ogrodu. Rośnie już chyba piąty sezon...




A teraz moje nominacje:

http://ptakiniebieskie.pl/ - fajny blog z mnóstwem wspaniałych zdjęć o przyrodzie, ptakach i ziołach

http://barwyogrodu.blogspot.com/ - duuuuuużo ilustrowanych zdjęciami  informacji o najróżniejszych roślinach ogrodowych

http://ameliastrips.blogspot.com/ - blog o wycieczkach i podróżach po Polsce, i nie tylko…

http://www.wolnymkrokiem.pl/ - blog o podróżach z plecakiem


Marcinki. Moja ulubiona jesienna roślina



Moje pytania do nominowanych:

1.       Co sprawiło, że zacząłeś (zaczęłaś) pisać bloga?
2.       Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga?
3.       Jakie – według Ciebie – cechy powinien mieć dobry blog?
4.       Czy uważasz, że bloga trzeba promować?
5.       Czy odpowiadasz na wszystkie komentarze?
6.       Jak jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
7.       Jaki jest Twój ulubiony film?
8.       Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
9.       Jakie masz metody na stres?
10.   Największe marzenie….
11.   Co jest w życiu najważniejsze?

Komentarze

  1. Jolu,
    dzięki za wyróżnienie. Pomyślę nad odpowiedzią na Twoje pytania, ale ostatnie pytanie jest bardzo, bardzo trudne i zupełnie nie-ogrodowe...
    Zajrzę też na inne blogi, to inspirujące odnajdywać ciągle inne ciekawe blogi...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pytania w ogóle nie są "ogrodowe"... One są raczej "blogowo-życiowe". Ale, jeśli chcesz, to dla Ciebie mogę zmienić ostatnie pytanie na: "Co jest w ogrodzie najważniejsze?". :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Witaj ! To rzeczywiście ciekawe przeczytać kilka słów o autorce ciekawego bloga z nieco innej strony, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty